Malin Kristing Gjeldebo Haug, Verksamhetschef, Oslo

“Jane uppvisar hög professionell integritet, kombinerat med ett varmt och stödjande förhållningssätt. Genom precisa frågor, väl valda verktyg och målmedvetna utmaningar bidrar hon till ökad självinsikt och en tydlig riktning.

Jag känner mig mött med respekt och förståelse, och får stärkt tilltro till mina egna resurser samt klarhet i hur de kan användas för att nå mina mål.”

Malin Pettersson, Verksamhetschef, New York

10 USM guld och svensk seniormästarinna i singel, damdubbel, mixedubbel och lag

“Vi har hela tiden diskuterat olika mål och riktningar och jag är imponerad över hur mycket hjälp jag fått kring detta.”

“Jane har hela tiden gett mig energi och trott på min kapacitet och det har verkligen känts genuint.”

Erik Ridderby, VD Lidea.

“Ett stöd i vardagen.”

Harald Haugan, Egenföretagare

“Coachingen hjälpte mig att fokusera i myllret av tankar och att få klarhet i vad som måste till. Det var ett väldigt bra sätt att kristallisera ut saker. Det var dessutom en kul upplevelse.

Jag kände mig vägledd på ett professionellt och tryggt sätt i en situation som för mig annars kunde ha upplevts som väldigt stressande. Det här är sådant som man behöver men som är svårt att göra själv. Bra att göra under ordnade omständigheter.”

  • "Investeringar i coachingtrjänster och ledarskapsutveckling ger en avkastning på i snitt 800%"

    Sir John Whitmore, Performance Consultants International

    Coaching för bättre resultat - principer och strategier för coachande ledarskap

  • När en grupp blir ett team händer något enastående. Arbetet känns inte som en börda. Det blir roligt. Medlemmar i högpresterande team känner sig involverade, engagerade och uppskattade."

    Susan A. Wheelan

  • “Start with the end in mind. ”

    Stephen R. Covey, The 7 Habits Of Highly Effective People

  • "Good to great comes about by a cumulative process- step by step, action by action, decision by decision, turn by turn of the flywheel — that adds up to sustained and spectacular results."

    Jim Collins, Good to Great - Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't